Harriet is een echte expert op het gebied van administratie en praktijkvoering binnen Onatal. Al jaren regelt ze probleemloos de administratie van een van onze grootste klanten, en nu biedt ze die ervaring ook aan aan andere verloskundige praktijken. In al die jaren hebben we altijd prettig samengewerkt. Lees verder over onze samenwerking!

Joost Faassen / Mede-oprichter, Onatal

Na een turbulente periode in onze praktijk, was het heerlijk om bepaalde praktijktaken (declareren) te kunnen overdragen aan iemand anders. Harriet heeft alles op orde gebracht en regelt nu nog de declaraties en de retourinformatie van de verzekeraars. Heel fijn om me daar nu niet mee bezig te houden, er blijven nog genoeg andere taken over.

Monique Mulder / Verloskundige, Verloskundige praktijk Vita Novus

Harriet is onze held, zij weet bijna alles, werkt snel en precies. Ik zou niet goed weten wat we zonder haar zouden moeten!

Marijke Sibie / Verloskundige, Geboortecentrum team Geel

Wij hebben Harriet gevraagd mee te kijken met onze manier van declareren en afboeken. Dat bleek op een aantal punten handiger te kunnen. Bovendien kloppen nu ook onze cijfers in Onatal met de cijfers van de accountant! Vrij essentieel als je de cijfers van Onatal aan kunt houden om je begroting en bedrijfsplan voor het komende jaar te maken.

Liesbeth Dekker / Verloskundige, Verloskundige Praktijk Harderwijk

Fijn zaken gedaan met Harriet bij Verloskundigen Amsterdam Zuid. Snelle, adequate handelingen die leiden naar een geordende organisatie. Ook kan Harriet je zelf tips en trucs leren om het verder zelf makkelijk op te pakken. Investering waard!

Suzanne de Reijke / Verloskundige, Verloskundige Praktijk Amsterdam Zuid

Harriet is helder en accuraat, we hebben geen omkijken meer naar onze administratie. Ze regelt de declaraties en betalingen en ordent ze voor een goed jaarverslag, heel fijn.

Constance Erwich / Verloskundige, Verloskundige Praktijk Vondelpark

Als je door de, om onbegrijpelijke redenen bouncende, declaraties, stapels retourinformatie, creditnota’s en andere papieren ellende het bos niet meer ziet, dan ziet Harriet het nog wel! Alles wordt opgeruimd en heel veel anders verloren gegane inkomsten worden alsnog bij de zorgverzekeraar opgehaald. Dank je wel!

Olijf Gaasbeek / Verloskundige, Verloskundige praktijk 101

Harriet is een administratief wonder. Of ze nu declaratiesystemen opzet vanuit het niets of de puinhopen van drukbezette verloskundigen onder handen neemt. In no time is er overzicht, orde en rust. Een aanrader!

Ilona van der Vloed / Verloskundige, Verloskundig Echocentrum Ite Boerema

De ledenadministratie van onze vereniging hebben we met veel vertrouwen aan Harriet uitbesteedt. Harriet werkt accuraat en snel. Wat voor ons heel ingewikkeld was, werd door Harriet snel opgepakt en geregeld. Echt een zorg minder!

Marielle van Roekel / Penningmeester en verloskundige, Eerstelijns Verloskundigen Amsterdam Amstelveen

Wij kunnen werkelijk alle niet zorg inhoudelijke taken aan Harriet overlaten en 100% gerust zijn dat het dan niet alleen goed gebeurd maar ook snel en accuraat!

Tamana Zamani / Verloskundige, Geboortecentrum Rood

Harriët is een prettig persoon waar wij bij een aantal van onze klanten een hele fijne en goede samenwerking mee hebben. Ook sturen wij klanten van ons door naar Harriët wanneer er advies of hulp nodig is in het declareerproces van de verloskundige zorg.

Wouter Muijs / Vennoot en relatie beheerder, MBV Nijkerk

Contact met Harriët?

    • Er blijft geen geld meer liggen
    • Unieke service in Nederland voor verloskundigen
    • Expert op het gebied van declareren
    • Nauwe samenwerking met Onatal
    • Tevens goede kennis van Orfeus en Obdough
    • Gestructureerde en efficiënte aanpak
    • Geen omkijken meer naar het hele declareerproces